Social media dla firm

Social Media - Facebook - Instagram

Firmowy profil na Facebooku czy Instagramie?
Oczywiście, że tak!

ZAKRES NASZYCH USŁUG OBEJMUJE:
– zakładanie profili social media oraz ich wypełnienie firmowymi treściami
– wykonanie zdjęcia głównego oraz zdjęcia w tle (banera)
– tworzenie postów reklamowych
– tworzenie grafik reklamowych pod posty
– tworzenie sklepów na Facebooku i Instagramie

Media społecznościowe dla firm nie są już wyłącznie linkami, które „od biedy” można zamieścić na firmowej stronie internetowej. To jeden z niezbędnych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów, zdobycie cennych informacji oraz rozwój marki.

Media społecznościowe są doskonałym narzędziem do promocji własnej firmy w internecie. Dzięki social media możesz dążyć do budowania długofalowych relacji opartych na lojalności z pozyskanymi klientami, rozbudowywać bazę klientów, badać reakcje odbiorców na nowo wprowadzone usługi i produkty, promować akcje marketingowe i eventowe związane np. ze zbliżającymi się świętami.


Innymi słowy, jeżeli nie uwzględnisz mediów społecznościowych w swojej strategii marketingowej, to stracisz szybki i skuteczny sposób na dotarcie do nowych i obecnych grup potencjalnych odbiorców.

Media Społecznościowe - Facebook - Instagram

Pokaż swoją firmę jako lidera w danej branży

Poprzez spójną komunikację wizualną i informacyjną, możesz umocnić nie nie tylko pozycję swojej firmy w branży, ale również pozyskać stałe grono odbiorców, lojalnych Twoim usługom. Obecnie Facebook, Instagram czy Twitter są naturalnym narzędziem dotarcia do nowych potencjalnych klientów. Warto zadbać o wysoką jakość własnych grafik, zdjęć, treści oraz o profesjonalną obsługę klienta.
Z Nami jesteś w stanie osiągnąć takie wartości ponieważ najważniejszy jest dla Nas klient, jego zadowolenie ze współpracy z Nami oraz wysoka jakość świadczonych usług.

facebook www Łódź

Branding - Sklep www - WooCommerce

Stały kontakt z klientami

Tysiące użytkowników mediów społecznościowych codziennie loguje się na swoje konta. Część z nich robi to kilka razy dziennie. Nie przegap zaprezentowania im swojej oferty w przystępny i estetyczny sposób.
Pomożemy Ci łączyć się z Twoimi potencjalnymi klientami poprzez ciekawe i spójne z branżą grafiki reklamowe, nawiązywać z nimi konwersacje poprzez interesujące posty oraz tworzyć specjalnie dla nich akcje promocyjne za udostępnienia i polubienia postów. Zareklamujemy również Twoją stronę www oraz bloga. Wpisy i reklamy w mediach społecznościowych to niezastąpione sposoby generowania ruchu do stron internetowych.

Branding - Projektowanie graficzne

Korzyści z posiadania konta na Facebooku

1. Zarządzasz reputacją swojej firmy
2. Kontaktujesz się z różnymi grupami odbiorców
3. Generujesz leady
4. Sprawdzasz reakcje konsumentów na własne produkty i usługi
5. Umacniasz swoją pozycję na tle konkurencji
6. Zwiększasz jakościową obsługę klientami

Strony internetowe - Sklepy www - Projektowanie

Popularne usługi

Projektowanie logo
Projektowanie wizytówek
Strona One Page
Strony Landing Page
Strony WordPress
Kampanie Google Ads
Strony internetowe Starter
Strony internetowe Standard
Strony internetowe Biznes

FAQ czyli najczęstsze pytania odnośnie social media

Standardem jest oczywiście Facebook. Coraz większą popularnością cieszy się również Instagram. Jeżeli chcesz kierować swoje usługi dla innych firm to obowiązkowe jest założenie konta na LinkedIn. Natomiast jeżeli dobrze czujesz się przed kamerą, to możesz zacząć nagrywać firmowe vlogi na YouTube, kierując swój przekaz również do młodszych odbiorców.

Po co są firmie media społecznościowe?

Media społecznościowe to niezawodne narzędzie, pozwalające na dotarcie do klientów z własną ofertą, nowymi produktami czy akcją marketingową. Pozwalają one na komunikację z klientami, co przekłada się na budowanie lojalności względem marki.

Poprzez dzielenie się różnymi informacjami z zakresu funkcjonowania firmy, reklamowanie produktów i usług, budowanie kontaktów, zachęcanie klientów do wydawania opinii czy akcje promocyjne.

1. Możliwość odkrywania nowości z danej branży/sektora rynku w czasie rzeczywistym.
2. Możliwość analizy konkurencji pod kątem grup odbiorców, strategii na komunikację czy popularności produktów i usług.
3. Rozwijanie i zapewnianie lepszej obsługi klienta poprzez komentarze, odpowiadanie na wiadomości czy reakcje typu LIKE.
4. Dostosowanie treści do konkretnych wydarzeń (wyprzedaż Black Friday, święta i inne uroczystości).
5. Budowanie linków zwrotnych do własnej strony lub sklepu oraz lepsza pozycja w wyszukiwarce Google.

Oczywiście Facebook ponieważ jest to największa i najbardziej popularna platforma mediów społecznościowych na świecie. Obecnie przyczynia się do podejmowania i kształtowania decyzji zakupowych wielu użytkowników poprzez zapoznawanie się z opiniami o produktach i usługach, relacjami z ich testowania czy oglądania o nich reklam.

1. Komunikuj się z własnymi klientami, dostosowując przekaz do ich wieku, zainteresowań czy potrzeb.
2. Prowadź obsługę posprzedażową, interesując się klientem pod kątem (czy jest zadowolony z zakupionej usługi czy produktu, czy chciałby coś w nim zmienić, czy może potrzebuje porady związanej z Twoją branżą oraz czy szuka produktów i usług komplementarnych?).
3. Prowadź na profilu storytelling na temat własnej firmy, wartości, którymi się kierujesz i planami związanymi z polepszeniem obsługi klienta. Niech odbiorcy widzą, że zależy Ci na rozwoju firmy.